Po wprowadzeniu nowej identyfikacji wizualnej firma UZIN Utz zmieniła również opakowania produktów wszystkich należących do niej marek. Oprócz barwnej szaty graficznej nawiązującej do charakteru poszczególnych linii produktowych, otrzymały one także zupełnie nowe funkcje informacyjne oraz praktyczne rozwiązania otwierania z myślą o profesjonalnych wykonawcach z branży podłogowej.
Nowe opakowania produktów firmy UZIN Utz na pierwszy rzut oka zwracają uwagę żywą kolorystyką i nowoczesnym układem graficznym. Każdej marce został przypisany indywidualny kolor zgodnie z logotypem, co ma przede wszystkim ułatwiać rozróżnienie poszczególnych grup produktów w miejscu zakupu. Zmiana wyglądu była jednak podyktowana nie tylko nową identyfikacją wizualną grupy UZIN Utz. Nowe opakowania cechują się większą funkcjonalnością, dostarczając wykonawcom najważniejszych informacji i wskazówek dotyczących sposobu magazynowania czy użycia produktu. Wszystko w formie skróconych opisów naniesionych wyraźną czcionką oraz zrozumiałych piktogramów. Pozwala to zaoszczędzić czas na szukanie potrzebnej informacji, uniknąć potencjalnych błędów wykonawczych i uzyskać najlepsze możliwe parametry podłoża przygotowanego z użyciem produktów firmy UZIN Utz. Projektanci opakowań pomyśleli również o specjalnych rozwiązaniach otwierania worków, co zapewnia sprawne i czyste rozpoczęcie pracy z produktem.
Ujednolicona szata w kolorach marek
Dzięki nowym, ujednoliconym graficznie opakowaniom produkty oferowane przez firmę UZIN Utz są teraz łatwiej rozpoznawalne. Każdej marce został przyporządkowany indywidualny jednolity kolor, który zajmuje dominującą część opakowania, np. niebieski dla UZIN i żółty dla PALLMANN. Wyjątkowo na workach z produktami marki UZIN zestawiono jasny błękit z tradycyjnym dla marki granatem. Wspólnym dla wszystkich opakowań akcentem jest logotyp parasolowy UZIN Utz oraz zupełnie nowe funkcje informacyjne, zarówno w formie tradycyjnego tekstu zapisanego wyrazistą czcionką, zrozumiałych na jeden rzut oka piktogramów, jak i umieszczonych w dwóch miejscach opakowania kodów QR. Po zeskanowaniu prowadzą one bezpośrednio na stronę ze szczegółowymi informacjami o produkcie w wybranym języku. Jeszcze przed otwarciem opakowania można zauważyć na jego szczycie piktogram wskazujący ilość wody potrzebnej do rozrobienia produktu, zaś w jego dolnej części - informacje o dopuszczalnej grubości warstwy i zużyciu w standardowych zastosowaniach. Piktogramy na odwrocie opakowania informują natomiast np. o proporcjach mieszania, czasie otwartym, możliwościach obciążania powierzchni czy obciążeniu podkładem. Pozwala to w krótkim czasie dowiedzieć się, jak wykonać podłogę o najlepszych możliwych parametrach i uniknąć potencjalnych błędów.
Czysty komfort pracy
W nowych opakowaniach produktów UZIN Utz przemyślano każdy szczegół włącznie ze sposobem ich otwierania. Częstym problemem w przypadku sypkich produktów pakowanych w papierowe worki, jak np. jastrychy czy masy szpachlowe, jest rozpoczęcie pracy z produktem. Rozerwanie opakowania w niewłaściwym miejscu zazwyczaj wiąże się z jego rozsypaniem, niepotrzebnymi stratami materiału i koniecznością czasochłonnego sprzątania. Z tego powodu nowe worki z produktami firmy UZIN Utz zostały wyposażone w system łatwego i precyzyjnego otwierania, który umożliwia „czysty” dostęp do produktu na dwa sposoby. Pierwsze z rozwiązań znajduje się na samej górze opakowania i pozwala na jego sprawne rozerwanie w wyznaczonym miejscu. Czerwona linia wyraźnie wskazuje na perforację i element, który należy oderwać. Drugie rozwiązanie umieszczono po środku tylnej części opakowania z myślą o rozcinaniu go z użyciem narzędzia Ripper. Te dwie możliwości pozwalają na wybór wygodniejszej opcji, w zależności od indywidualnych przyzwyczajeń wykonawcy i posiadanych przez niego narzędzi. W ten sposób nowe opakowania produktów firmy UZIN Utz pokazują, że nawet tak niewielkie zmiany mogą mieć ogromne znaczenie dla wygody i niezawodności wykonawstwa.
Producent: Uzin Utz Polska Sp. z o.o. ul. Jaworzyńska 287, 59-220 Legnica
UZIN UTZ z siedzibą w Ulm zatrudnia ponad 1,300 pracowników i osiągnęła w 2020 roku obrót 383.6 miliona euro w całej grupie. Firma zajmuje liderską pozycję w dziedzinie rozwoju i produkcji wyrobów oraz maszyn przeznaczonych do jastrychów, podłóg, płytek i parkietów. Oferowane przez nas systemy produktów chemii budowlanej obejmują przygotowanie podłoża i montaż okładzin podłogoiwych, jak również wykończenie i pielęgnację powierzchni. Nasze produkty są opracowywane i produkowane przez firmy wchodzące w skład grupy i oferowane na całym świecie pod markami UZIN, WOLFF, PALLMANN, arturo, codex i Pajarito, które zdobyły międzynarodowe uznanie. Dla naszej istniejącej od 111 lat rodzinnej firmy świat podłóg jest prawdziwym powołaniem. Od zawsze wspieraliśmy i nadal będziemy nadal wspierać montażystów, wykonawców i architektów. Więcej informacji na stronie: www.uzin-utz.com
UZIN UTZ
Link do strony artykułu: https://2fwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/opakowania-produktow-uzin-utz-w-nowych-barwach